Difis arbeidsgiverstøtte

Har din virksomhet en konkret sak eller problemstilling innen arbeidsgiverfeltet dere trenger hjelp til? Gjennom Difis arbeidsgiverstøtte kan du kontakte fagpersoner på ulike felt innen arbeidsgiverfeltet.

Publisert: 20. okt 2017, Sist endret: 18. nov 2019

Arbeidsgiverstøtte er en lukket tjeneste, og tjenesten er bare tilgjengelig for ansatte i statlige virksomheter. Du må logge deg inn for å få tilgang til å kontakte oss skriftlig eller via telefon.

På grunn av sykdom og annet fravær er det redusert kapasitet med hensyn til responstid. Det kan derfor ta noe tid før du får svar på din henvendelse.

Støtte i omstillingsprosesser

Difis arbeidsgiverstøtte vil på forespørsel kunne bistå virksomheter i konkrete omstillingsprosesser.  Eksempler på bistand kan være alt fra å delta i planleggingen av en omstillingsprosess til å kvalitetssikre enkeltelementer i omstillingsarbeidet. Vi kan også delta som en diskusjonspartner underveis i omstillingen.

Form og innhold på bistanden kan vi diskutere hvis virksomheten din sender oss et ønske om å diskutere dette. Henvendelsen sender dere som vanlig gjennom kontaktpunktet under.

    Ønsker du å utveksle erfaringer med kolleger i staten, anbefaler vi deg å sjekke ut Erfaringsrommet.

    Her finner du kontaktinformasjon til ledere og HR-medarbeidere i statlige virksomheter som har sagt seg villige til å være en sparringspartner og dele sine erfaringer innenfor arbeidsgiverfeltet.

    Har du benyttet deg av arbeidsgiverstøtte? Vi vil gjerne høre om dine erfaringer og om forslag til hvordan vi kan gjøre tjenesten bedre. Send oss gjerne en e-post!

    Deldette

    Aktuelt